بر پایی میز خدمت جهادی در مصلی رشت به مناسبت هفته دولت

: 1677

حضور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی کشاورزی و دامپروری سفیدرود در میز خدمت خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان گیلان در سومین روز از هفته دولت

سومین روز از هفته دولت به گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر نامگذاری شده است که در همین رابطه با دستور استاندار محترم میز خدمت جهادی روز جمعه مورخ 4/6/ 1401در مصلی رشت بر پا شد ، آقای مهندس سهیلی مدیر عامل و رئیس محترم هیات مدیره شرکت سفیدرود باتفاق ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی و معاونین آن سازمان ، رئیس محترم سازمان چای و سایر مدیران ذیربط حضور داشتند و آماده پاسخگویی به سئوالات مردمی بودند .

آقای اسدالله عباسی استاندارمحترم و آیت الله فلاحتی نماینده محترم مقام معظم رهبری در گیلان از این میز خدمت بازدید کردند .

آقای مهندس سهیلی اظهار نمودند : هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدمتگزار دولت در تجدید پیمان با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان رجایی و با هنر در سال تولید ، دانش بنیان ، کار آفرین بستر توسعه و پیشرفت کشور را فراهم نمایند .

شایان ذکر است در روز پنجشنبه مورخ 1401/6/3 میز خدمت جهادی دیگری توسط فرمانداری محترم شهرستان رشت منعقد گردید که آقای مهندس بوستانی مشاور محترم مدیر عامل در جلسه حضور یافتند و به سئوالات مطروحه پاسخگو شدند 

تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است